Sider

onsdag 11. mars 2009

Æ elske dæ <3

Når æ ser på dæ, så sjønne æ ikke helt at æ har lagd dæ.. at du faktisk har logge inni magen min å våkst dæ stor å fin. du va helt pærfækt når du kom til værdn, å æ fikk se dæ for første gang.. d va smærtefullt å få dæ, men d va såå værdt d.. d skræmme mæ litt at tia går så fort.. du e allerede over 8 mnd gammel.. du klappe, røys dæ opp, kryp å sitt alein, men du vil alltid vær mammas lille baby uansett kor gammel du e.. d har vært så fantastisk å få me sæ alle tingan som sjer me dæ.. alt fra dtii første smil til at du spise brød sjøl.. æ kan ikke beskriv kor gla æ e i dæ <3 uansett kor slitn å trøtt æ e, så kan smile ditt je mæ all energien æ træng får å klar mæ jænnom dagen. du e mitt alt, å æ ane ikke ka æ sku jort utn dæ.. æ håpe du vet at sæll om vi ikke e en fullkommen familie, så har du alltid mamman din, å vi skal vær våres egen lille familie <3 du å mæ lille vænn.. æ låve dæ at du skal aldri mangle nåt.. æ huske fortsatt den dagen æ hørte hjærtelydn din for første gang.. d kom nån tåra nedover kinne mitt da, tænk at du va inni magen min.. å da æ så da på sjærmen på UL'n så viste æ at du kom til å bli d bæste som hadde sjedd mæ.. æ savne dæ vær gang æ e ifra dæ, å du e alltid i tankan mine.. æ glæde mæ til å se dæ voks opp, da du tar dine første steg, da du meste din første tann, til du får din første kjærest, til den dagen du sjøl skal bli en forelder.. å æ låve at æ skal vær den bæste mamman du nån gang kunne ønske dæ .. mamma elske dæ så utruli masse ængeln min <333

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar