Sider

onsdag 20. mai 2009

M-M-Maaaai

litt rart å tænke på at mai e snart åver, allerede.. d e bare litt over 2 mnd til lillegulle mitt e 1 år ! hærregud.. å snart skal han bynn i barnehagen (har btw fådd plass tell han :)) å så skal æ bynn på skoln *spy* hoff.. tia går alt for fort.. å alle dagan e helt likens.. fortsatt utslitt ætter at æ aldri klar å såv onkli, å alt, fortsatt lei av alt osv :P humøre mitt svinge jo fan såm, ja æ vet ikke ka :P d e jo helt sykt. håpe d blir bedre me tia :P

ellers e d ikke mye som sjer.. va ute 16.mai lamme raymond å susanne, d va jo kjæmpe skøy, sæll om d va litt for mye folk for min smak :P hehe.. å så trudde æ at æ hadde meste alle pængan æ tok ut i minibanken, men idag når ho mamma hadde vaska sjorta æ hadde hadd på mæ, ramla 500 lappen ut ;P hoho, da blei æ litt gla ;P

å i mårra kommer dn andre pakken min fra stoff & stil, så æ må bare få fomla ho mamma me ned å henta dm, så æ kan bynn å sy litt ! :)

planan får hælga e fårsatt ikke lagt, mamma skal væll kanshe tell vardø, ho har vist ikke bestæmt sæ helt ennu, så da må æ ta mæ av dm to snørrungan hennes, men d skal væll gå bra.. æ tar bare fræm slåball kølla å bank dm vess dm ikke oppfør sæ :)

nu sir nu han felix masse "mamma" :D åh, hjærte mitt smelte vær gang han sir d <3 min lille ængel altså <3 han e nu blidd så stor atte.. :)

næi ellers har æ ikke så mye å tilføye i dn hær omgangen, sååååååå......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar