Sider

onsdag 14. april 2010

Motivasjon

Endelig har jeg fått litt motivasjon til å gjøre det bra på skolen igjen. Har lenge følt at skolen bare er et slit, dagene har vært lange og tunge, og jeg har rett og slett ikke giddet å gjøre det så bra som jeg vet jeg kan. Men så igår fikk jeg tilbake historie prøven. Lærern gikk igjennom den før vi fikk den ut og fortalte hva hun la vekt på osv, og da tenkte jeg med en gang : å nei, nå får jeg bare en 2'er, MAX 3-! Men, så leverte hun ut prøven, og der lyste det en 5- mot meg. Tror jeg ble litt i sjokk, for jeg begynte med en gang å si at nei dette er da feil, og lette etter en annen karakter. Hehe, men det var rett, jeg hadde vist gjort det ganske bra. 5- på en prøve jeg trodde jeg kom til å få en 2'er på. Det gjorde meg rett og slett så gla, at skolelyset i meg kom fram igjen. Så nå er jeg klar for siste innspurt før skoleslutt!

xoxo <3

3 kommentarer:

  1. kjempe flott, er så fink du atte... stolt av deg kjære..Papsen

    SvarSlett
  2. Så bra! Hvis det e nån gang akkurat en sånn motivasjon trengtes så e det nok nu;)

    SvarSlett
  3. ja så absolutt !

    takk pappa :)

    SvarSlett