Sider

mandag 11. januar 2010

Januar 2010 !

Ja, nå er det ganske lenge siden sist jeg har skrevet her.. Romjulstiden var en ganske tung og trist tid, så har igrunn ikke følt for å skrive her.. Tenk at nå er 2010 allerede her.. Det er så utrolig rart at tiden går så fort. Er jo ikke lenge til jeg er ferdig på videregårende skole, til russetiden, til Felix er 2 år, og til vi muligens skal flytte.. Hååååper virkelig at jeg kommer inn på skolen jeg ønsker, vis ikke blir jeg vell her og jobber ett år.. Er jo sikkert tungt å komme inn på den skolen, fordi det bare er EN skole av den i hele Norge.. Huff.. Alt for mange tanker rundt det nå.. MÅ jo søke barnehage og alt, itillfelle jeg kommer inn, muligens finne en leilighet, osv.. Er så mye man må ordne på forhånd når man har barn.. Men men.. Kommer sikkert ikke inn uansett.

Ellers, så går det litt bedre nå, humøret begynner sakte men sikkert å øke, og ting ser lysere ut :) Uheldigvis har vi to muntlig framlegg og en prøve denne uka på skolen. Jada, de sier de ikke skal legge alt samtidig, men klarer de det ? NEI alt kommer alltid samtidig.. Er det virkelig SÅ tungt å snakke med hverandre? Er det ikke det planleggingsdagene skal gå til?

Har ikke skjedd stort annet.. Eller, som vanlig har jeg mine nyttårsforsetter, og ett av dem går som vanlig ut på å leve litt sunnere i år. Foreløpig har det gått kjempebra, så man får jo se hvor lenge det holder :) Merker også jeg vekta er blitt litt lettere pga at jeg ikke spister godter og potetgull hver dag, så det er jo ikke så ille da :)

Men nå er det tilbake til skolearbeidet ;P

- xoxo Malene Louise <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar