Sider

torsdag 24. desember 2009

Julaften er her ! :)

Ja, da var sannelig meg julen her allerede :) Skjønner ikke helt at det er juleaften ennå, på trass at både jeg og Felix har fått julegave fra nissen :) Jeg fikk et stykejern (som jeg har ønsket meg) og Felix fikk Hinkel Pinkel fra drømmehagen :) Felix er så skjønn når han danser til musikken fra den <3

Er bare meg, Felix og lillesøster som er våkne nå, har prøvd å vekke pappa, men det var jeg ikke så heldig i :P Men han kan få sove litt til.. Siden det er jul og greier :) Nå er det i underkant av en time til mine juletradisjoner begynner, tre nøtter til askepot og reisen till julestjernen <3 Gud hvor jeg gleder meg !!

Tror det blir en koselig jul i år :) En av storebrødrene mine er her i jula, og pappa, så da blir det godt julemat <3 mamma har desverre nattevakter nå i jula, men men..

Vell, God Jul til alle jeg liker ! ;*

-xoxo Malene <3

1 kommentar: