Sider

torsdag 19. januar 2012

Epic fail

Jeg skjemmes nesten over megselv. Dere husker innlegget mitt fra i går? (I såfall les det her.) Uansett, jeg skrev om å klippe opp klær for å få fram magen and guess what jeg tok på meg idag:

Oh no, for en klisje jeg er ! (Greit nok, jeg hadde jo en singlet under, men allikavel!) Det var helt tilfeldig at jeg bestemte meg for å ha på denne idag, og det er jo evigheter siden jeg rev den opp (hva annet kunne jeg gjort, det var jo kommet et bitte lite hull i den!)

Anyways.
Jeg spiste tofu for første gang i dag. Det var godt, men det var en fryktelig rar konsisten på den. Så det må jeg nok venne meg til. Kanskje jeg også burde prøve å finne fast tofu, den skal vist være litt fastere, derfor navnet fast tofu. Lol.

Slik så det ut:
(Ser jo nesten ut som kylling jo.)

Og så fant jeg en ny blogg idag (eller den er jo ikke ny ny, men ny for meg.) Vegetarbloggen, helt genialt ! Masse flotte oppskrifter, gode tips osv. Så fant jeg ut at iHerb har MASSE flotte, billige ting for vegetarianere, deriblant kikertmel, glutenmel, tofu, soyamel ja you name it! Og det er nesten gratis! Jeg blir helt sjokkert. Skal man ha et kilo glutenmel her i Norge koster det 105 kr, mens herfra kostet det under 50 kr! Sykt eller hva?
Jaja.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar