Sider

lørdag 14. januar 2012

Vi snakker lørdagspizza

... eller ikke. Jeg liker jo ikke pizza engang.

Lørdagen startet som lørdager flest, men en grytidlig økt Zumba. Skal jammen meg si at det var godt å være tilbake på sats igjen etter nesten en mnd fravær (jeg har jo vært bortreist...)

 Treningstights: Nike, Overdeler: H&M

Så var vi (Jeg og Felix selvfølgelig) innom Clas Ohlson og kjøpte maling (finally). Jeg har hatt planer om å male i sengen til Felix siden vi satte opp veggene, nå hadde jeg endelig inspirasjon til å faktisk gjøre det. Det ble slett ikke så værst, om jeg kan få si det. Her er resultatet:

 Ved fotenden
 Ved hodeenden

Og da jeg sa meg ferdig for å male for idag, så huset omtent slik ut:

Det begynner vel å bli på tide å rydde bort julen snart er det ikke?

Well, anyhow, kos dere i kveld da kjære lesere, så skal jeg få sett til å ryddet litt her (sånn etterhvert..)

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar