Sider

søndag 20. september 2009

Kvelden er fortsatt ung .. :)

Sitter å hører på Felix som ligger i sengen sin og prater for seg selv.. klokken er blitt 20:08, og han SKULLE ha sovnet til nå.. :P håper virkelig han sover hele natta i natt, slik at både han og jeg blir utvilt.. :)

han skal i barnehagen i morgen, så skal jeg endelig få litt fri til å gjøre akkurat hva jeg vil.. tror jeg skal sy litt mer :D idag har jeg sydd et forkle (så nå kan jeg lage mat og bake uten å bli skitten) og er nesten ferdig med en ny kjole.. :) prøver å bruke klær som skulle kastes til å lage nye, kule plagg av.. :) ser ut til å funke bra det ! så skal jeg vell sy noen barneklær som jeg skal gi i julegave.. :)

nå hører jeg på en ny låt jeg har forelsket meg i, nemlig Aleksander With sin nye singel: What's the story.. Den er bare såå bra :) Elsk <3

Ikke bare synger han bra, han ser også bra ut ;) noen som er enig? :)
besøk bloggen hannes da: http://aleksanderblogg.com/ :)

Som vanlig har jeg problemer med å komme meg innpå facebook.. typisk, når jeg har en helt spesiell person jeg skal svare.. ! *knis*

for tiden går mye av dagen på å se "sex and the city", for ENDELIG har vi fått en DVD spiller som funker :P så nå er jeg kommet til sesong 3 ;D haha, det er så bra :P men blir samtidig litt lei meg av å se på det, for tenk nå, å være i en sånn gjeng, der flere veninner kan prate som alt og alltid støtter hverandre.. det er noe jeg savner å ha i hverdagen min.. skulle værtfall ønske at jeg hadde en sånn veninne.. tror jeg skal lage et tvprogram : "malene louises-søken etter en BFF" .. hadde ikke det vært noe ? :)

nei nok usæriøse tanker for nå, må sette igang med å sy ferdig kjolen.. :) så kommer det blidet av resultatet etterhvert :)

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar