Sider

tirsdag 22. september 2009

Mr. Right ..

Ja folkens, da skal jeg ta opp et stort tema, nemlig "mr. right". Er det virkelig noen mr. right, en som passer perfekt for kun deg, som en sjelevenn? En som kun er lagd for deg. Og evt. hvor finner man en sånn man? Og hvordan kan man vite at dette er den rette?

Personlig tror jeg ikke at det finnes slik en fyr. Eller, i gamledager kanskje, for da kjempet folk virkelig for forholdene sine, men idag? Idag går jo alle fra hverandre bare man møter på en liten bump. 50% av alle ekteskap ender i skilsmisse.. Folkens, hvorfor gifte seg da ? Og ikke minst, hvorfor forhaste seg inn i et ekteskap når man er ung, eller bare har kjent hverandre i noen mnd? Men, tanken på en mr.right er jo veldig fristende da..

Er det sånn at, hvis man leter etter en fyr, finner du han ikke, men når man gir opp, så er han plutselig der? Dette er jo en historie som blir fortalt gang etter gang.. Prøver man for hardt ? Selv, så ønsker jeg meg jo en som vil holde meg i handa, være sammen med meg, og alt det der kjærestetingene.. MEN, jeg klarer ikke se at gutter også har følelser.. Alt jeg ser er løgn, løgn og litt mer løgn. Tenk at en person kan fucke opp alt, og endre hele synet på mannfolk. For, alle menn er vell ikke løgnere ? De har vell følelser de også? Eller?

Jeg har en fyr, en jeg virkelig liker. Men, jeg vet jo at det aldri kan fungere.. og hver gang jeg tenker at jeg skal "gå vidre", så sender han en melding, og hjertet mitt begynner å slår fortere.. Det er et lite håp i meg som så gjerne skulle ønske at han var min.. Forelskelse eller bejær? Vil jeg bare ha det som jeg vet jeg ikke kan få?

Sett litt for mye på Sex and the City ? :P


Vell, nok mr.right snakk, over til litt kjeldeligere info. I morgen tidlig drar jeg og familien til Vardø en liten tur, blir vell der til fredag . Skal bli godt å se pappa igjen.. :)

Ellers lite som skjer, Felix sover lite på natta, vil ikke spise ordentlig, er totalt umulig og gjør bare galt.. :P Sliten, jeg ? åh, ja :P men men.. er vell sånn det er å være mor :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar