Sider

lørdag 26. september 2009

Shoppoholic..

Tror jeg lider av shoppingalskap :P Har kjøpt meg alt for mange nye klær, så nå ligger alt strødd utover hele romme mitt siden jeg ikke har plass til alt i komodene mine .. Noen som kjenner seg igjen? Men NÅ er det slutt ! Nå skal jeg spare penger, og bruke de klærne jeg har .. :P (mon tro om jeg klarer det.. Helvette at H&M måtte ha nettbutikk..) Hm. Nå kom jeg på at jeg må se den der filmen om hun der som er shoppoholic :P

Felix har vært syk den siste uken.. Så nå går han på pencelinkur.. Stakkars bebien min.. Han har hatt feber, øyebetennelse, hoste, rennende nese, lite søvn og null matlyst.. Men heldigvis er han blitt bedre nå da.. :)

Det blir bare en rolig helg denne gangen, kom hjem fra Vardø igår, så ikveld har jeg spist god middag og sett på Sex and the City.. :) Koooos :)

og til i morgen : EN NY DAG, NYE MULIGHETER !

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar