Sider

søndag 27. september 2009

Hvem er jeg ?

Dette ble iallerfall svaret på quizen :

Den Frøsne engel
ditt liv er et mysterie... du er en rolig å mystisk person som ingen helt vet hvem er. folk trur gjerne di kjenner deg men gjør di det? du kan virke litt innesperret men om du åpner deg for folk liker alle deg.du er en helt å er ment til å gjøre noe stort men verken du eller noe annet klarer å løse deg ut fra isen....

Vell, det stemmer jo ganske bra da. Er igrunn ingen utenom foreldrene mine som kjenner meg. Er det normalt ? Alle har vell værtfall en bestevenn som vet alt, som man kan prate med ? Ok, ikke alle, ikke meg...

Etter en lang prat og mye gråting med pappa mens jeg var i Vardø, har jeg bestemt meg for å prøve så godt jeg kan å bli mer åpen for å treffe nye folk, ikke tro at jeg ikke er verd noe og alt jeg sier er teit og feil. Som pappa sier: JEG MÅ SLUTTE Å TENKE! Det er jo det som er problemet mitt.. Alle tankene om at jeg ikke er god nok, at ingen liker meg, og bare prater med meg for at de vil ha noe av meg.. Vell, jeg skal iallerfall PRØVE..

Nok om det triste, idag har jeg vært flink, ryddet rommet mitt (tro det eller ei, men brukte sikkert 2 timer) så når felix våkner skal jeg tørke støv og støvsuge.. Er så lei av å våkne hver morgen å være tett.. :P Tror ikke alle hybelkaninene mine er så bra for astmaen min.. :P Sjerpings Malene !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar