Sider

mandag 16. november 2009

Leeenge siden sist..

Jada, vet jeg.. Men har hatt så utrolig mye å gjøre i det siste, i forje uke hadde jeg 3 prøver, en på tirsdag og to på torsdag! og biologi prøven er jeg sikker på at jeg stryker på ! men men.. trur jeg gjorde det ganske bra på norsken å religion, men der er jo som oftes når man føler det gikk bra at det ikke gjorde det.. får krysse fingrene for det da :))

Ellers så har det her vært en utrulig bra uka for meg, fra onsdagen av da :P da gjorde jeg noe jeg aldri trudde jeg kom tell å klare, og jeg er utrulig stolt over meg selv :) ingen av dere lesere kommer til i få vite hva det var, men ville bare fortelle dere at jeg har vært flink ;D

Har ellers en tanke sittende i hode mitt, og jeg har ikke fått pratet med pappa om den ennå siden han bare er ute å reiser, og han er den eneste som kan forstå og gi meg råd og sin mening.. mamma er bare negativ uansett.. men tanken er som så : jeg har ENDELIG funnet drømme yrket mitt ! problemet er bare at det er bare et sted i Norge man kan ta den utdanningen, nemlig i Oslo.. Og hvordan skal jeg klare å bo alene med et lite barn i Oslo, jeg kjenner ingen, det er dyrt, har aldri barnevakt eller hjelp til Felix, hva med studieturene, og hva med praksisarbeid? hvordan skal jeg klare meg alene? men de samme problemene vil jo igrunn egentlig dukke opp uansett hvor jeg flytter da.. men Oslo er jo sååå stort.. huff.. må virkelig få pratet med pappa snart kjenner jeg.. vell, har jo ikke ennå avslørt mitt drømmeyrke jo ! Steiner pedagog ! Er sikkert ikke så mange av dere som vet hva det er, men det er en lærerutdanning, men man bruker med kreative måter å undervise på :) Vell.. nok prat om det for i kveld.. :)

Gleder meg virkelig til onsdag, faktisk :P Og så gleder jeg meg til natt til fredag, da er det nattpremiere på New Moon !! ENDELIG! har ventet på dette i et år jo !! Skal med Ramona og Joacim, så det blir nok kos, sikkert ikke på fredags morgen på skolen, men det får så være :) Og på lørdag skal jeg og Silje på New Moon igjen :D (fan, jeg ? nei det har vi ikke sett ;)) og rett etter det blir det drikkings og så James Bond aften på ritz, aka russekro ! :)) GLEDINGS :D

vell det var alt jeg hadde for nå, xoxo Malene Girl (haha) <3

3 kommentarer:

  1. Endelig går det an å kommentere;)
    Og så fint at du har funne ut ka du vil jobbe med, alt som står i veien kommer nok til å ordne sæ skal du se, det gjør som oftest det:)

    SvarSlett