Sider

tirsdag 3. november 2009

November allerede ?

Kan dere skjønne at det er november allerede ? Dett er en måned jeg har ventet på lenge.. hvorfor ? Jo fordi 20. nevember er det premiere på New Moon :D Og gjett hvem som har premiere billetter ??Jo det er meg ! Jeg og Ramona skal, 20. november, kl 00:01 sitte i kinosalen og se verdenspremieren :D Gud hvor jeg gleder meg ! Tenkte jeg skulle få lest bok nr. 2 igjen før filem, sånn at jeg er litt mer forberedt, siden nå blander jeg bare alle bøkerne :P Og så må jeg få lest bok nr. 4 på norsk, nå som jeg har den :P Men, planen var jo å få unna særemnet før jeg leste noen av de andre bøkerne på nytt, så må vell bare sette igang snart ? :P



Ellers var jeg jo som sagt i Tromsø i helga, koset meg kjempe mye og fikk brukt en hel del penger :P Mange nye kjoler, en genser, tightser, ett par (nydelige) sko og endel hårpynt og div :)



Her er bildet som jeg har lovet btw :
ikke så vakkert at det gjør noe, men men :p

Ellers har jeg endel på tapeten denne mnd :
Helga: Finlands tur og (bursdags)fest med Malin
20 november: New Moon premiere og russekro
+ +

og snart folkens er det JUUUUL :D gleder meg så sinnsykt mye til å høre på julemusikk, pynte med julenisser og ikke minst kle Felix i røde klær hele desember (ok, blir kanskje ikke HELE desember, men skal prøve så godt jeg kan :P)
Lenge leve jula <3>
Har igrunn ikke noe spennende tanker og temaer å ta opp akkurat nå, føler ikke at jeg har vært i det filosofiske hjørnet i det siste.. Har heller prøvd å være positiv og nyte livet :) Og faktisk, så synes jeg alt bare er flott for tiden :) Har folk jeg er jevnlig sammen med, shoppet endel (får btw en ny pakke fra HM i morgen :D:D:D:D:D) vært på kino flere ganger og alt er bare suuupert :) Mangler bare en ting, men man kan vell ikke få alt ? :P
Men nå er det mat og OTH (one tree hill for dere som ikke viste det)

- Malene <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar