Sider

mandag 23. november 2009

New Moon <3

Ja, nå har jeg vært på New Moon to ganger , lørdag og søndag :) Den var bare super bra !! Eneste som trekker ned for meg, var sminken og øyenfargen hos vampyrene.. De var ikke så bleike, så de stakk seg ikke sånn ut fra de vanlige menneskene.. Jacob overrasket meg på e n positiv måte ! Alt i alt en SUPER film, som jeg gleder meg til kommer ut på DVD.. Fikk også vite idag 3. filmen, eclipse kommer på kino i Norge 2. juli 2010, på Felix sin bursdag :D Gleder meg allerede :D:D

Ellers så var helgen fantastisk <3 Lørdag var det New Moon, og så James Bond party /russekro på Ritz, hvor keg stor koset meg :)

Idag har jeg ikke vært på skolen, for Felix er syk, eller, han har jo igrunn vært syk i flere mnd nå, men han har ganske mye i feber, så han kunne ikke dra i barnehagen.. Burde vell igrunn få han undersøkt.. hm..

Men nå skal jeg se på gossip girl, som heg btw er blitt hekta på :))


-Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar