Sider

onsdag 25. november 2009

Gi Blod!

Ja nå har jeg vært å tadd blodprøve for å sjekke om jeg kan bli blodgiver, som jeg mest sannsynlig kan bli. Som dere sikkert vet, så trengs det flere blodgivere i hele Norge, fordi blod må gies, det kan ikke lages. Så jeg tenkte hvorfor ikke ? Om jeg kan redde noen sitt liv bare ved å gi litt av mitt blod, ja, er det ikke verdt det da ? Som de sier: Du trenger blod så lenge du lever, og hvem vet, kanskje akkurat du havner utfor en ulykke, blir syk eller kanskje barnet ditt endag trenger blod, ville du ikke da vært evig takknemmlig for at noen har gitt blod da? Så hvorfor ikke melde deg på, og gjør en god gjerning :)

Du kan melde deg på på : www.giblod.no


ellers så har vi fått svineinfluensa i huset, Felix og lillesøstren min har fått det.. Så nå er jeg værtfall glad for at jeg har vaksinert meg.. :) Felix har ikke vært så dårlig, heldigvis, men på lillesøsteren min slo det ut idag, og hun har vært skikkelig dårlig, så jeg var på legevakta å fikk tamiflu til henne.. så forhåpentligvis blir hun bedre snart.. :)

Og så vil jeg bare nevne at helga var suuper <3


- xoxo Malene <3

1 kommentar: