Sider

søndag 14. mars 2010

Kreativ søndag

Helgens kjøp:
Blondekjole fra Lene V
Svart tights med skinn mønster fra Cubus
Grå strikkagenser med perler fra Cubus
Svart skinnveske med "nagler" fra Lene V





Helgens outfit:
Kjole fra H&M
Jakke fra Lene V
Hatt fra H&M
Strømpebukser ukjent


Så ellers idag har jeg fått gjort ganske mye faktisk. Startet dagen kl halv 7, sto opp og spiste frokost mens jeg og Felix satt å så på barnetv. Kl 9 gikk vi ut for å måkke snø, og med det samme måtte vi jo leke litt også siden det var så fint vær. Da vi kom inn spiste vi frukt å koset oss og etterpå så vi en film. Når han la seg til formiddagsluren sin startet jeg på et lite syprosjekt: jeg skulle sy to t-skjorter. Vell, nå er kl 8 på kvelden, og begge skjortene er ferdige. Har vel brukt 3 timer tilsammen på begge idag kan jeg tenke meg.

Klipper til delene

Ferdigklippet deler

Ferdige skjorter

Så siden Felix ikke trenger to av samme t-skjorte, tenkte jeg å selge denne til 40 kr. Str. 3 år. Ta kontakt :)



Og selvfølgelig et bilde av min NYDELIGE lille sønn som jeg elsker over alt på jord <3


Men nå skal jeg gjøre meg klar til å se Music and Lyrics som går på tv3 kl 21.00
XoXo

4 kommentarer:

  1. Herregud kor flink du e!:) Og kor skjønn han e;)

    SvarSlett
  2. takk :D ja han e værdn sjønneste <3

    SvarSlett
  3. Æ vil haaa til han Mats. Selvom den sikkert e giga :p Du e flink!

    SvarSlett
  4. hehe dn ekke sååå stor :P men oki, dn e din ;)

    SvarSlett