Sider

mandag 8. mars 2010

Nytt sy prosjekt

Ja, da har jeg endelig fått sy ånden over meg igjen.
Her er det foreløpige arbeidet:


Jeg har ennå ikke laget en direkte mal til hvordan jeg skal sy den, og har ennå ikke laget foret som skal være under. Men jeg tror den kommer til å bli helt fantastisk nydelig.
Hva synes dere ?


Etter jeg har sydd denne toppen, har jeg planer om å starte å sy barneklær av all fleece stoffet jeg har. Så om noen har lyst på for eksempel en fleece dress, jakke med hette og for, bukse, kjole, genser, sokker, lue, eller votter, til enten ditt barn, eller som en bursdags/julegave eller bare kosegave, så bare skriv en kommentar/mail til meg, om størrelse, hva du ønsker og hvilken farge. Og det kommer selvfølgelig til å bli billig.





Dagen outfit:


Blomstret topp: Gina Tricot
Blått belte: Gina Tricot
Beige treggings: Gina Tricot


4 kommentarer:

  1. Du e flink du, Malene. Sku ønske æ også kunne sy:)

    SvarSlett
  2. Takk :) Alle kan om man vil :D

    SvarSlett
  3. Minne på at æ vil ha ;)<3 Vetke ka eller kordan farge, men det må jo være til mine tantebeiba Mats og Frida <3 Du får overraske mæ :D Du vet jo ca kor stor Mats e, og Frida e jo bitteliten, hehe. Vetke farge heller, men Mats må ha "guttefarga", søster å dem godtar nok ikke nå anna. Men samme kordan farga Frida får egentlig :D Æ stole på dæ, du e jo så kreativ :D

    SvarSlett
  4. yes, skal starte på dm i hælga :)

    SvarSlett