Sider

onsdag 3. mars 2010

Pierre Robert sportskolleksjon

I denne månedets Woman (nr.63) har de testet ut diverse sportsbh'er, og deres klare vinner var Pierre Roberts sportstopp som fikk hele 6 stjerner (full pott).

Her er deres begrunnelse:
"Pierre Robert
Modell: Sport Collection Seamless.
Str. s-xl. Pris: 229 kr.

Passform: Pierre Roberts sports-bh sitter sin et skudd på de aller fleste av testerne, og det er unison enighet om at den er veldig behagelig, og at de breie stroppene gjør den ekstra god på. En i panelet var sikker på at hun følte seg mer sporty enn vanlig, og at hun kunne løpt et par kilometer ekstra bare på grunn av bh-en.
Støtte: "Ekstrem god", "overraskende bra" og "super" er ord som går igjen for å beskrive støtten dette lille miraklet av en sports-bh gir. Det er ikke beskjedne ord som brukes, og til å være såpass rimelig er denne et veldig godt valg om man vektlegger god støtte.
Puster den? Ja, den puster bra og ligger rundt gjennomsnittet på dette punktet. Positivt er det også at det er en bred rygg på bh-en som gjør at man får mindre svette på selve treningstoppen.
Verdt penga? Absolutt, denne er testens klare vinner, og du kan med god samvittighet bruke pengene dine på Pierre Robert. Panelet var samstemte om at dette var favoritten - og noen vurderte å kjøpe flere av denne av frykt for at den en dag går ut av produksjon. Heller mange sports-bh'er enn en brystløftsoperasjon om fem år, sier nå vi!"

Så, blond som jeg er måtte jeg bare ha en slik, og selvfølgelig i den nydelige vårfargen korall.


Samtidig kjøpte jeg yoga sett på rema 1000, kr 249.
Har jeg glemt å nevne at jeg er begynt med yoga forresten ? Har vært på det en gang, og jeg hadde pinade meg gangsperre i mange dager. Og i morgen er det på'an igjen! Gleder meg!  

1 kommentar: