Sider

fredag 19. mars 2010

Shoppoholic?

Jeg er par pakker i posten igår, en fra H&M og en fra Ellos !

Pakken fra H&M inneholdt:
En hvit gjennomsiktig topp
En pels
Ett par moccahansker med nagler
Et rosa smykke
Hårhatt
En rosa topp
En svart vest
En lilla/grå skjorte
Et blått skjørt
To par offwhite knestrømper







Pakken fra Ellos inneholdt:
En svart haremsbukse
En beige genser





Og så kom pappa hjem fra Paris her om dagen, og da fikk jeg to NYDELIGE lange gensere med stæsj på skuldrene:

Ellers så har jeg planer om å sy barneklærne til Silje i helgen. Og jeg er så inderlig glad for at jeg ikke skal til Vardø på yukigassen i år, og jeg skal sende mange tanker til alle som er fullsjuke på søndags morgen etter mange dager med festing. :)

Dagens outfit:

Lene V skjorte
H&M pels og tights



xoxo <3

2 kommentarer:

  1. Fine klær, men pelsen e æ ikke så overbegeistra for da. Men regne med du ikke e interessert i å høre lange tala om pels og tortur;) Ekte eller?

    SvarSlett
  2. næi dn e nok ikke ækte, d ville æ aldri gådd me :P ekke nå fan av å dræpe dyr får å gå me pælsn dæmmes, man kan jo tross alt få falsk pæls liksåm :P

    SvarSlett