Sider

fredag 2. oktober 2009

Oktober allerde?

Å gud hvor fort tiden går, nå er der oktober allerede, og snart jul :)) vell.. kanskje litt tildig å starte nedtellingen ? :)

Ellers har jeg nok en dag me tunge tanker igjen. Satt på skolen idag sammen med en gjeng av de jeg går i klassen med.. En har bursdag, og det skal feires big time.. virket som mestparten av jentene i klassen skulle dit.. De snakket om hva de skulle ha på seg, hva som skulle serveres og at de kunne møtes å ordne seg ilag.. Jeg kjenner bare at jeg blir så utrolig lei meg av å høre på sånt, for jeg vet at jeg har ingen venner som jeg kan gjøre sånt med, ordne oss ilag før vi drar ut, bursdags feiringer, hytteturer osv.. Og uansett hvor mye jeg prøver og ønsker, så vet jeg at jeg ikke er endel av dem, jeg er som er femte hjul på vogna.. Alltid vært det, og mest sannsynlig vil alltid være det og. Hvorfor er det ingen som vil være sammen med meg? Er jeg virkelig så ille ? :/

Jeg er også drit lei falske folk. Ikke si at du vil ha kontakt og vil være sammen med meg, når du ikke mener det. Er så utrolig lei av å skrive til folk, spørre om vi skal finne på nåt, og så ikke få noe svar.. Kan de ikke bare si det som det er ??

Jeg vil ikke være ensom mer.............

Og hva skjer med at det bare er menn på 26-30 år som vil ha kontakt med meg ?

4 kommentarer:

  1. Skjønne ka du mene, kan nok ikke være lett å begynne i ny klasse på en ny plass og ikke kjenne nån :) Meen håpe du blir med på koselige ting fremover, skal huske på det! For vi vil råmasse bli bedre kjent med dæ, alle sammen :D

    - Mariann :)

    SvarSlett
  2. sweety.. du vil alltid være bæstevænninna mi, ingen kan nån gang ta den plassn du hadde i live mitt for nån år tilbake. sku ønske vi aldri datt fra værandre som vi gjor, men ting skjedde jo plutseli så fort.. someday , somewhere. oss to; all over again, nonstop. <3 ilu

    SvarSlett