Sider

lørdag 5. desember 2009

Særemne ferdig !

Ja, nå er det lenge siden jeg har skrevet her, men har rett og slett ikke hatt tid eller energi til det.. Den siste uka + har det bare vært særemne som har vært i tankene mine.. Den siste uka sov jeg gjennomsnittlig 3 timer i døgne, mistet matlysten, fikk stress smerter i brystet, hjertet begynte å slå uregelmessige slag, og hendene sjelvet.. Jeg har jo ikke hatt mulighet til å sitte med særemne på ettermiddagene som andre kan, pga Felix. Så den eneste tiden det var stilt i huset og jeg klarte å konsentrer meg var på natta.. En positiv ting kom værtfall ut av hele greia: Jeg gikk ned 1 kg på en uke :P Har ikke veid så "lite" på over et år, uansett hvor mye jeg har prøv :P Så jeg ble litt gla da.. :P

Hadde jo foresten bursdag i går ! Nå er jeg blitt gammel og grå, hele 19 år.. :) Fikk noen fine gaver:

Pappa: sesong 1 og 2 av gossip girl + 2 sett sølv øredobber
Mamma: En bolero + 200 kr + min deilige dyre sjokolade <3
Stefar: Lysfat, som var HELT nydelig, akkurat slik jeg ønsket meg ! Og så var det vist en pakke til til meg i Vardø fra han :)
Gudmor: 300 kr

Ja det var vell det :P Ellers så var det ikke en spesielt bra dag, for jeg satt oppe til kl 4 på natta for å lese til historie prøven jeg skulle ha, skulle egenlig ha den i historietimene, men neida, jeg måtte vente til etter skolen for å ta den når det var oppsamling. Jaok tenkte jeg, så jeg ble igjen etter skolen, møtte opp, å jett hva? Læreren hadde glemt å levere prøvene, og hun hadde gått hjem. FY FAN! Så jeg sov mindre enn 3 timer, helt unødvendig ! Og lest og lest helt unødvendig. Nå har jeg jo glemt alt.. FAAAAAN!

Det ble ikke noe bedre når jeg skulle hjem. For det første satt jeg nøklen i feil bil, for min og en i klassens er helt lik, og de to rett vedsiden av hverandre.. Så trøtt var jeg :P SÅ kom jeg hjem, og mamma hadde ikke lagd middag. Så jeg gikk å la meg ett par timer. Sto opp, måtte dra å handle, kom hjem å startet på middag til meg selv. Og etter det var det ikke noe spennende som hendte. Men, idag er en ny dag, og den skal bli BRA :D Skal ut med jentene i kveld, og som jeg gleder meg :D

Jeg er forresten ferdig med alle julegavene :D Og alle er ferdi pakket inn og greier :)) Gud hvor deilig det er :P Men nå skal jeg og mamma snart ned i byen en liten tur mens Felix sover,

-xoxo Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar