Sider

torsdag 29. oktober 2009

Malene Goes Blond.. Again..

Joda, da var man blitt blond IGJEN. Klarer ikke venne meg til det, mest sannsynlig for at jeg egenlig ikke ville farge det lyst, jeg trivdes jo så godt med mørkt hår jo.. Men etter å ha hørt "du kler lyst hår mye bedre" og "du er mye finere med lyst hår" så og si hver dag (av mamma vell og merke) ble jeg lei og farget det. Så nå er det bare jeg som er misfornøyd :) Men men..

I morgen drar jeg og Felix til Tromsø, vi skal på besøk til Ørjan, og pappa kommer og :) Så da blir det mye shopping :D *gleder seg* Bik Bok og H&M, here I come ! :D Huff tror jeg må ha kofferten med meg :P Hehe.. Må vell starte å pakke snart jo.. Heldigvis har jeg fri imorgen :D *glaaad*

Ellers var jeg på kino igår med Silje og Malin, vi så The Ugly Truth, gud for en morsom film ! :P Ler ennå jo.. :P Verdt og se !

Har ingen bilder med det "nye" gule håret mitt, men det kommer etter helgen :)

Har ikke noe mer spesielt å si, så da stopper jeg like gjerne her :)

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar