Sider

fredag 11. desember 2009

Heeelg igjen :)

ja, så var helga her igjen jo :) idag blir det grisefest (men jeg skal være edru da..) så i morgen blir det fylla :D men skal ærlig innrømme at det skal bli godt med noen rolige helger framigjennom.. :) og så er det jo juul snart :)

nå er det bare en uke til skolen tar ferie :) gleeeeeeder meg ! skal blir så deilig å slippe å gå på skole, sitte oppe hele natta for å lese på prøver og bare stress.. :P blir sikkert stress hjemme, men det får så være.. :) vi hadde nynorsk prøve idag, hoho, lett at læreren kommer til å le seg ihjel :) historien min er verdt en 6'er selv om nynorsken sikkert er drit ;) og jeg er sååå spent på hva jeg får på biologi prøven ! klarer nesten ikke vente på resultate jo.. jeg viiil viiil gjøre det bra ! huff.. skole er et stress..

Felix er heldigvis blir frisk nå, bank i bordet. så matlysten hans er blitt litt bedre nå da :) igår når han satt på fanget mitt og fikk kvelds faska si, satt vi å så på obama når han og kjerringa sto og vinket fra balkongen.. Felix var så søt at han vinket tilbake <3 :P skjønne gutten min <33

ellers er det ikke noe nytt som skjer i livet mitt, lite spenning for å si det slik :P så nå skal jeg lage kvelds til Felix, legge han og så ordne meg til grisefesten :))

-xoxo Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar