Sider

tirsdag 15. desember 2009

Særiøst ?

Er det virkelig mulig at det snør så mye ? Faen, måtte stå opp TIDLIG idag for å måkke snø jo ! og hvor i HELVETTE er de som liksom skal brøyte veiene ?? De har værtfall ikke vært på prestøya, og gjort en forferdelig dårlig jobb i resten av byen, og på vei mot hesseng. Særiøst liksom, det er jo jobben deres, så hvorfor gjør de den ikke ?? KLIKKER ! Er allerede fette lei snøen, og den har bare vært i noen dager. Men nå er det jo særiøst alt for mye, det daler ned konstant, non stop. Sucks.

Ellers lite som skjer, var på reinfest på fredagen, edru vell og merke. Skulle jo være grisefest, men mattilsynet ga oss ikke lov til å ha grisehoder pga svineinfluensa, så da ble det reinfest, med to døde reinhoder. grose. Og vi måtte kysse en, æsj, værste jeg har vært med på jo ! Reinnavnet mitt ble mammarein, ikke helt uventet for å si det slik :) Så var jeg ute på lørdag :)) Godt å ha en kveld med bare jenter, var ingen intressange gutter ute så ;) (og NEI, militærgutter er ikke intressange) Men nå ser jeg fram til rolige helger framover med kos og avslapping. Har vært alt for mye festing i det siste synes jeg, så nå skal jeg ta det rolig en god stund :)

Er ikke mange dager til JULEFERIE nå, og gud hvor jeg gleder meg ! Er så skolelei nå at jeg nesten dør ! Der er sååå tungt å stå opp om morgene for tiden.. Og det værste er, at jeg eier ikke julestemmning ! Jeg gleder meg ikke engang ...... :( får håpe den kommer når jeg endelig får roet ned.. Hvis jeg får det da, er jo alltid noe man skulle ha gjort, og jeg har jo alltid en mor som maser :P Menmen.

-xoxo Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar