Sider

mandag 7. desember 2009

Helga :)

Gud for en bra helg! Ritz var ganske dårlig, var live band som spilte drit musikk .. Men så var det første gang jeg var på nach, og hoff sier jeg bare ! :P Ser jo nå at det er på nach der skjer :)) Hihi.. Da jeg kom hjem litt før kl 12 på søndags formiddag var jeg heeelt knust :P Var så sliten og hadde vondt i heeele kroppen :P Og det hjalp ikke akkurat at jeg måtte stå å tørke MASSE glass, sette dem på plass, lage middag og henge opp to lamper iløpet av dagen heller :P Og idag, hoff.. Jeg har så gangsperre at jeg tror jeg dør ! Helvettes trapper på skolen sier jeg bare ! De er ikke velegnet for folk som har gangsperre i lårene :))

Men alt i alt, en SUPER natt :))

Ellers har jeg ikke så mye å tilføye, Felix har vært super grinete idag, så nå sover han endelig.. Og mamma er på jobb, så jeg skal bare rydde opp lekene, så skal jeg SLAPPE av litt for en gangs skyld :)

-xoxo Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar