Sider

fredag 18. desember 2009

Juleferie <3

Ja, nå er det ENDELIG juleferie ! Har vært en lang og svingende dag for å si det mildt :P Startet dagen med å måkke snø, igjen. Så er brøyterne talentløse å brøyte, så veiene er jo fucked. Så måtte jeg kjøre i 20 km/t hele veien fra kirkenes til hesseng, ja faktisk. Sånn går det når man havner bak to brøytebiler.. Tror vi var nærmere 30 biler tilsammen bak dem. Huff.. Deretter var det film på skolen, Love Actually.. Blir så trist og ensom av å se på romantiske filmer..... Så etter skolen, måtte jeg jo self ut med mamma får å handle, og hvem så jeg ? Jo, han. Kjente bare at hjertet mitt ville hoppe ut, og tårene presset på.. Huff... :/ Aner ikke hva jeg skal gjøre, er vell ikke noe jeg kan gjøre, uten å virke som en desperat idiot.. :( Men men.. Så ble jeg forbanna for at jeg måtte hente lillebror på flyplassen, siden det ikke gikk noen busser ned.. Så var det bare hjem, inn på rommet å være trist og sove litt, så etter det ble dagen litt bedre :) Hentet Felix i barnehagen, vært på kino med Jade, vi så luftslottet som sprenges, vi har faktisk sett alle tre ilag :P hehe.. kos <3 Og nå ligger jeg på sofaen og spiser meg fet og ekkel :))

Nå venter jeg bare på resultatet på x-factor !! *krysser fingrene for shackles* :P

-xoxo Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar