Sider

tirsdag 20. mars 2012

Pretty Little Liars

Hvem er (team) -A?!?


For en syk, syk sesongavsluttning på Pretty Little Liars! Jeg vet ikke helt om jeg overlever å vente i en evighet til ny sesongstart, seriøst.

Ellers er det ikke så altfor mye som skjer i hverdagen her, det går litt opp, litt ned og så litt opp igjen, akkurat som det skal. Det var helt forferdelig å begynne på skolen igjen, men nå føles det litt greit. Selv om det er forferdelig vanskelig å sitte i ro så lenge i slengen! Jeg er altfor rastløs for tiden kjenner jeg. Kanskje litt våryr?

Anyways, jeg gleder meg sykt til påsken, kjenner jeg trenger en litt lengre ferie nå. Og ingenting er som påske på hytta med familie! Og seriøst, det er meldt 16 varmegrader til i morgen! Er det mulig liksom? Også skal man sitte inne på skolen hele dagen i godværet. Det er kriminelt, og burde vært forbudt. Det er iallerfall min mening. Men men.

Livet er godt dere.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar