Sider

tirsdag 20. desember 2011

Juleferie!

Endelig, endelig er dagen her! Frihet er i luften, leksefrie dager og familie ligger i kortene for de neste ukene. Litt rart å tenke på at jeg ikke skal på skolen på et kvart år, ET KVART ÅR!! Men kjenner at det blir superdeilig. Gleder meg masse til to mnd praksis i Eventyrbrua.

I morgen (tidlig tidlig) reiser jeg og Felix hjem til Kirkenes, så i dag er det pakking og rydding som står på timeplanen. Blir godt å komme hjem (til snøen) igjen.

Elsker å ha ferie, særlig juleferie. Har alltid så mange tanker for hvordan jeg ønsker at det nye året skal se ut, og ja, jeg elsker nyttårsforsetter. (Og jeg har endelig lært meg å sette (nogelunde) realistiske mål. For noe må man jo ha å strekke seg etter :)

Dog har jeg ingen julefølelse ennå. Det skyldes vel
1) det er ingen snø i Oslo
2) alle vet at det skal være mørketid i julen, noe de heller ikke har i Oslo
3) det har vært mer enn nok å gjøre av skolearbeid
4) jeg var for lat til å pynte juletreet her i heimen i år
Meeen, jeg håper den kommer så snart jeg kommer meg hjem til familien. Familie er jo jul. Let's hope!

373815_10151041300780314_808600313_21972779_1181900602_n_large

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar