Sider

søndag 18. desember 2011

Things I love on a Sunday

Søndag
Er det virkelig søndag igjen? Nå synes jeg virkelig at tiden går litt for fort (men samtidig er det litt deilig og). Ah, men som jeg elsker søndager! Å bare ligge i sengen til langt ut på dag, for så å forflytte seg til sofaen å fortsette daffingen der.



Et snøfritt Oslo
Det er ingen hemmelighet at jeg er glad for at det ikke er noe snø i Oslo, og for min del håper jeg ikke det kommer noe snø i år. Det hadde passet meg yppelig. (Men jeg håper det er mye snø hjemme når jeg kommer! Jeg vil stå på ski og skøyter!



Søndagsåpent
Heldigvis har Oslo City søndagsåpent nå i juletiden, good 4 me. (Siden jeg ennå ikke er helt ferdig med julegavene :( Dette er første gang jeg ikke er ferdig i oktober ! ) Shame on me.


The Body Shop
Love, Love, Love <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar