Sider

tirsdag 20. desember 2011

Vanish

Jeg bare tipse dere om min beste venn Vanish:


Denne flekkfjerneren er altså bare heelt utrolig! Dere vil ikke tro det engang! Jeg har ved flere anledninger fått flekker på mitt tøy som er "vanskelige" å fjerne, slik som rødvinsflekker, jordbærflekker og blåbærflekker for å nevne noen. Vanish tar alt! Jeg så dystert på kjolen jeg sydde til juleballet da jeg hadde fått masse rødvinsflekker på sløret (og jeg som ikke drikker vin engang!), så la jeg den til side og glemte det litt. I går skulle jeg vaske kjolen på ullvask, bare for å ha gjort det. Så jeg tenkte "jaja, jeg kan jo prøve, selv om kjolen nå har ligget i over en uke..", sprayet på vanish på rødvinsflekkene, lot det virke i 5 min, satte på ullvask. En time etterpå når jeg tok ut kjolen : I CAN'T BELIVE MY EYES!

Rødvinsflekkene er B O R T E !!
:O
:O
:O

Går det ann?? Ja det gjør det !

Vanish fjerner alle flekker :D

Vanish <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar