Sider

søndag 11. desember 2011

Things I hate on a Sunday

1. Late dager
Akkurat nå hater jeg at jeg ikke har gjort noe annet enn å ha ligget på sofaen i hele dag (og hele gårsdagen). Nesten så jeg skulle ønske at jeg skulle på skolen i morgen, slik at jeg slapp å ligge på sofaen å deppe i hele morgen også. Jeg blir faktisk destruktiv av å bare ligge på sofaen i flere dager.

Tumblr_lsptq8doqt1r1yzi7o1_1280_large

2. Mat
Har nettopp spist altfor mye oreois, ennå jeg var mett før jeg begynte, og har spist i hele dag. Folkens: mat er ikke løsningen! (selv om det hjelper...)

Tumblr_lqpsh65wwt1qgh29do1_500_large

3. Krangling
Jeg H A T E R krangling. Og jeg er så lei av krangling (selvfølgelig er det ikke jeg som krangler), fordi det bare er ødeleggende.

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar