Sider

tirsdag 15. mars 2011

Det ordner seg for snille piker

som min pappa alltid sier.. Nå synes jeg pappa kan komme hjem fra Thailand, savner å prate med han.. :(

Igår fikk jeg hentet bilen takket være Dani som hentet meg og Felix og kjørte oss til Ulven (hvor bilen var). Kjenner at det sviiir i pengboken nå ja. Måtte betale 5000 kr for å få den ! Og ikke kunne han si helt sikkert hvorfor den ble tauet inn, men han regnet med at det var for snørydding.. Å så sa han: ja den gode nyheten er at snøryddingen er over, den dårlige er at snart begynner vårrengjøringen før 17. mai. Lol. Skal ikke være lett å ha bil i Oslo altså ! Nå slipper jeg heldigvis å bekymre meg for den en stund framover, for Nina låner den.

Ellers så har jeg fått en super start på praksisperioden ! Barna er bare sååå skjønne! Idag når jeg kom ropte en "der kommer den nye tanta!!" <3  Får så utrolig mye energi av å være sammen med barna, selv om jeg er ganske sliten når jeg kommer hjem etter en lang dag i barnehagen er det ikke noe problem å lage middag, rydde og leke sammen med Felix. Den siste tiden har jeg vært så sliten når jeg kom hjem fra skolen at jeg bare har vært sur og grinete, som jeg har hatt utrolig dårlig samvittighet av for Felix. Men nå ser det ut til å bli lysere tider (så nettopp de siste solstrålene som forsvant, og klokken er 6). Trives utrolig mye ute i praksis, har ikke lyst å dra tilbake til skolen igjen jeg. Men jeg er jo heldig som har 5 uker praksis denne gangen. Og så er det jo 2 uker ferie etterpå! Lurer på hva jeg skal da.. hm.

Er nesten ferdig med boken jeg leser for tiden "Lykke-prosjektet". Har helt glemt å ta meg tid til å lese de siste dagene, så er ikke blitt ferdig ennå. Men foreløpig synes jeg det er en super bok, med mange gode ideer og mye inspirasjon. Men skal utdype det litt mer når jeg er helt ferdig å lese den.

Nydeligste sønnen min <3


- xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar