Sider

tirsdag 15. mars 2011

tattoo in my heart

 ja nå er det kanskje på tide å vise fram alle mine tatoveringer ??
her er de:

Dette er min første tatovering, som jeg fikk i 14 års gave av mamma. Dette er av sorten som vistnok skal forsvinne etter noen år, så den er sånn smått blitt litt svakere da.

Dette ble da en av de to jeg tok i andre runde, da jeg var 18 år. Den største stjernen er for min nydelige engel Felix <3

Denne tok jeg samtidig som stjernene. Potene mine <3 De står for div. ting jeg har vært igjennom, og som jeg er kommet sterkere ut av.

Så tok jeg tre tatoveringer i Magaluf i sommeren som var.
Carpe Diem, grip dagen.

Tekst på ryggen om lykke <3 

Sankofa, et afrikansk symbol, som betyr "å ta lærdom fra fortiden".

Siste runde ble det to nye tatoveringer på meg da.
Sitat fra første Twilight filmen <3 Siden det er elsk !

Og selvfølgelig måtte jeg ha en Marilyn Monroe tatovering ! Hallo, jeg elsker jo Marilyn Monroe ! Denne er plassert øverst på låret.



- xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar