Sider

mandag 7. mars 2011

Litt her, Litt der

Er nå kommet halveis i Lykke-Prosjektet allerede, her går det i raserfart altså. Har fått ganske mange gode tips og ideer foreløping, som jeg sånn smått prøver ut. Kanskje man skal sette opp et lykke-prosjekt ?

Ny uke, nye muligheter. Er det ikke det de sier?
Denne uka har vi kun dukketeater fra mandag til torsdag på skolen. Idag har vi valgt fortelling, og laget bordoppsett, og det ble utrolig vakkert om jeg får lov å si det. I morgen skal vi øve mer på hvordan det skal framføres, kan ta noen bilder i morgen av vårt flotte bordspill slik at dere får se hva jeg mener. Bordspill er ganske vanlig i steinerbarnehager, og det er utrolig morsomt og !

Idag har med andre ord vært helt fantastisk ! Endelig føler jeg at energien og gleden sniker seg tilbake i kroppen min, om det er mitt endrede kosthold, yoga og meditasjonen, spikermatten eller rett og slett at det er mye varmere ute (nesten 8 grader idag!) og sol, ikke vet jeg, men noe fungerer i allerfall. Endelig. Forhåpentligvis blir resten av dagen like flott som den har vært til nå.

- xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar