Sider

tirsdag 8. mars 2011

Jeg må le ..

Drev akkurat å leste gjennom de gamle innleggene på bloggen min, og da så jeg noe helt sprøtt. Det sto i horoskopet mitt at jeg skulle møte min "sjelevenn" i juli, og så leste jeg innleggene jeg skrev i juli, og der møtte jeg en person. Ja det var ikke så interessant, men det morsomme er at jeg akkurat er kommet i kontakt med den samme personen nå igjen, og det var bare så utrolig rart. Ja nå sier jeg ikke at jeg har møtt min "sjelevenn" eller noe, men bare den tilfeldigheten (eller?) det var at jeg skulle se det akkurat nå. Hm.

Idag har vært en slitsom dag, har bare sovet 3 timer inatt, så var heelt bort på skolen idag. Itillegg var trikken forsinket både når vi skulle dra på morgenen, og når vi skulle hjem. Var en strømledning som var løsnet, så det som vanligvis er en 20 min, trikketur, ble til litt i overkant av en times tur. Nais. Not.

Paradise Hotel er begynt igjen for dere som ikke viste det ! Hurra ! Har gledet meg superlenge til at det skulle begynne igjen. Håper jeg klarer å være våken til å se dagens episode :)

Gleder meg sykt til helgen, jeg og Felix skal overnatte hos min kjære venn Nina <3

(bilde fra bordspillet vårt kommer i morgen)

- xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar