Sider

søndag 13. mars 2011

FML

Gjett om jeg fikk en fin start på fredagen. Hadde bestemt meg for å kjøre til skolen, fordi jeg og Felix skulle overnatte hos Nina i helga, og for at hun skulle låne bilen min nå mens vi er ute i praksis. Så gikk jeg og Felix for å finne bilen, men fant vi den ? NEI. For den er nemmlig tauet inn! Og det er et par uker siden, så dere kan tenke dere prisen jeg må betale for å få den tilbake :( Blir "noen" tusenlapper ja. Og jeg aner fan ikke hvor den er, og hvordan jeg skal komme meg dit.. Lett at jeg skal selge den møkkabilen SNAREST!

Ellers, har det vært en fin helg, vi har storkoset oss hos Nina. Lange netter og nattklær, det er tingen. Itillegg var jeg jo så heldig å fikk hilse på begge sønnene hennes.

I morgen er første dag ut i praksis, og jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg ! Må vell lese litt på praksisoppgavene vi skal ha idag, slik at jeg er forberedt ! :)

- xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar