Sider

torsdag 10. mars 2011

Pictures ..

Her kommer bildene jeg har lovet, beklager at jeg ikke la de inn igår, men var i så dårlig humør at jeg orket ikke. Og så fikk jeg tatt noen bedre bilder idag, så det var kanskje like greit.

Idag fikk vi en barnehagegruppe på åtte barn og to voksne på besøk for å se på bordspillene vi har laget. Det var så utrolig morsomt å framføre for barna, jeg merket med engang hvor mye mer jeg levde meg inn i selve spillet. Heldigvis ble det en suksess, og barna var så flinke til å sitte i ro og følge med. Synes det er utrolig synd at vi nå er ferdig med perioden med dukketeater allerede, kunne godt ha hatt det i en uke til ! Men det har vært utrolig lærerikt, og jeg gleder meg til neste år da vi får en lignende periode med marionettedukker!

Så her er bildene :

Dette er eventyret "Grisen som var så fæl til å ete" Vi var tre stykker på gruppa, og det var dette eventyret vi viste fram for en barnehagegruppe som kom på besøk til oss.


Dette er eventyrer "De tre bjørnene" (eller "Gullhår" som det også er kalt). Dette fikk vi en time på å bygge bordet og øve inn spillet, før vi viste det fram for klassen. Her var vi fire stykker på gruppa.

Slenger i samme slengen inn noen bilder fra andre fag som vi har gjort litt tidligere :

Til Åpen Dag på skolen
Dette er årtidsbordet jeg og Kirsten laget for noen uker siden i faget "rytmer og høytider"
(Vi laget da Santa Lucia)

Dette er eventyret "Gjeitekillingen som kunne telle til ti" som vi laget i leire i modelleringstimen.
(Jeg laget katten man ser fremst)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar