Sider

tirsdag 6. oktober 2009

Because I had a bad day..

Dagen idag har ikke vært så god at det gjør noe.. Først en helt unødvendig dag på skolen (og ja, jeg synes den var unødvendig for det var jo bare venting og ingen læring) var ikke hjemme før klokken var over 4.. Så har Felix (som vanlig) vært slitsom og grinete.. Ikke rart ungen er grinete, han vil jo ikke spise ! Er nesten sikker på at han har anoreksia ! Neida.. Men det sliter på både meg og han at han ikke vil spise noe særlig.. Det bekymrer meg faktisk ganske mye.. Men, han har legetime på torsdag, så skal snakke med barnelegen om det da.. Håper på et bedre svar enn jeg fikk fra helsesøstra.. TALENTLØST!

Ellers har jeg konstant hodepine som kommer og går hele dagen, er dødstrøtt, og hele hodet føles tungt og dystert.. Bare mørke tanker idag ja.. Og det hjelper ikke akkurat at man har masse skolearbeid som skulle vært gjort heller.. Religionsinnlevering (er ferdig da, men må huske å legge den på fronter), norsk innlevering, religionsprøve, nettopp hatt historieprøve, noen snakket om en prøve i sosialkunnskap, samfunnsøkonomi prøve (4 kapittel!) og ligger 2 kapittel bak i biologi siden jeg kom så sent inn i faget.. HOFF! Mest lyst å droppe alt og bare sove.. Sove helt til .. Jeg er utvilt.. Og for å være ærlig, husker jeg ikke sist jeg var det......

Nei.. Nå skal jeg laste den one tree hill (og noen filmer), dusje, så prøve å slappe av litt..

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar