Sider

torsdag 15. oktober 2009

I love you son <3

you are my world, my everything <3

Her er da helt nye bilder av min nydelige sønn Felix :) Man kan vel kanskje se at jeg er litt for glad i dyremønster for tiden ja ? :P

Stakkars lille banet mitt har fått masse utslett på stumpen sin, så idag har han grått så og si hele ettermiddagen i ett.. :/ Får så vondt i meg når jeg vet at han har det vondt og.. Så jeg må huske å spørre i barnehagen i morgen om de har skiftet noen produkter, for det ser ut til at det kan være noe han er allergisk mot.. Ville vell vært typisk om han skulle arvet alle allergiene fra meg ! Jeg får krysse fingrene og håper han slipper :)





Ellers idag har jeg endelig fått pakket inn alle julegavene jeg hadde liggene i kjelleren :) Godt å få det unnagjort, og da fikk jeg jo et endelig overblikk over hvor langt jeg er kommet i julegave handlinga og jeg kom fram til at jeg bare mangler bestemor, omma og abbe, og en liten ting til til mamma, så er jeg ferdig :D Og det er bare oktober ! *stolt* Håper på å få en fin og rolig jul i år, null stress er planen ! Baaaare kooooooos, sånn som i gamledager <3

I helga har mamma nattevakter, så endelig får jeg være litt "alene" hjemme.. :)) Tenker jeg skal se fritt vilt 2, kanskje få noen til å se den sammen med meg, for jeg vet ikke om jeg tørr se den alene :P Så skal jeg se en film på TvNorge på lørdag, husker ikke hva den heter i farta, og så skal jeg prøve å lage marsipan :D Det kan bli spennende !

Har en sånn fredags følelse idag, så er skikkelig "boomed out" over at jeg må på skolen i morgen og.. MEN heldigvis har jeg bare kort dag da.. :) Man må se det positive i ting.. Det er en ny ting jeg prøver .. :P Føler for øyeblikket at ting kanskje ser ut til å gå mot lyse sider, endelig :) Time will tell.

Hååååååper at de nye brillene mine kommer i morgen, for nå er jeg bare såååå spent ! Gleder meg så sinnsykt til å få dem, men gruer meg til å se prisen :P Hehe.. *krysser fingrene*

Vell, da har jeg ikke stort mer å tilføye akkurat nå, ble ingen spennende prat om er spessielt tema idag, da jeg ikke føler for å være filosofisk akkurat nå.. :)

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar