Sider

søndag 4. oktober 2009

Dagen derpå :)

Gud hvor morsomt det var ute igår ! Starta hjemme med mammma og gudmor, så dro vi på rallar'n pub (døds kjedelig!!) når klokka endelig ble halv 12 dro jeg til ritz, alene :P så kom det folk etterhvert fra klassen som jeg "hang" sammen med.. :P Var bare en såååå bra kveld :D Og som vanlig var jeg tidlig oppe, og i stålende form :)
Beste drinken ever <3 Cosmopolitan <3

Felix er så sjønn for tiden.. Han ligger sammen med meg på sofaen og koser masse <3 Gull gutten min ;D I morgen tidlig skal vi faktisk på 15 mnd's kontroll, så blir nok litt sein til skolen da.. Men men.. :P

Pappa kom til Kirkenes i går, så reiser han vidre til Oslo idag og til Roma i morgen.. Lucky bastard :P Gudmor og Ben reiser også hjem idag, så da blir det "tomt" hus igjen.. :P

Var på besøk hos Malin og Tobias i går også.. Kjeempe koselig <3 Tobias er jo blitt såå stor :) Er jo ikke lenge siden jeg var på sykehuset og besøkte dem når han var nyfødt joo... :P Tiden går aaaaalt for fort .. :P

Har ikke mer å tilføye nå i farta, så adios amigos ;*

-Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar