Sider

torsdag 22. oktober 2009

En stund siden sist,

men jeg har bare ikke følt at jeg har hatt overskudd til å skrive.. :P Felix har vært syk igjen (egentlig har han jo vært syk i 6 uker da) men nå ser det endelig ut til at han er blitt bedre ! :)

Så her kommer da noen nye intressange ting som har sjedd de siste dagene:

Naboen min (som jeg misliker på det sterkeste) kjørte i bilen min, og kom ikke engang inn og så ifra !! (men jeg så det i vinduet!) ÅÅÅÅÅH! kjenner jeg blir irritert bare av å tenke på han, for han er så jævla dum! han parkerer bilen sin (en STOR rød varebil) FORRAN trappa våres, og når jeg da hadde parkert der (som faktsik er MIN plass) prøvde han å snike seg og rygget i bilen min. Så fikk han panikk og parkerte bilen på andre sia av gata.. Og så snart jeg har flyttet bilen min, går han ut og parkerer forran trappa vår, SELV om han ikke skal bruke bilen på mange dager ! KJENNER JEG KOKER OVER! jævla idiot søring ! Og det nytter ikke si ifra til dem heller ! Og så er dem så frekk å klager på oss for at hunden vår var ute en halv time å hylte (han overdreiv og sa det var 3 timer) og at vi måtte fjerne hundeskitten fra "fellesområdet" LOL, de har overtatt hele bakgården, de går helt opp i veggene våre, sitter i hagen vår, parkerer forran hele trappa vår, kjører i bilen min og DE KLAGER ??????? FAN jeg er PIST!
hoff, godt med en liten utblåsning. Men om ikke mamma går å klager på dem snart på sykehuset, skal faen meg jeg gjøre det, for jeg tolererer ikke slik oppførsel.

så over til noe døds trist: http://milli123.blogg.no/
jeg seriøst gråter meg ihjel av å lese denne bloggen, jeg har fulgt henne en stund nå, og det blir bare værre og værre.. Det er en 25 åring som nettopp har gått et risiko svangerskap, og sønnen overlevde ikke :( Så nå skriver hun om de få dagene de fikk med sønnen og sånt. Hele svangerskapet står også der, og hva hun tenkte og følte.. Huff, det er så trist, men SÅ verdt å lese !

og så over til noe happy: Malin og Silje var på besøk hos meg igår, tror ikke Felix helt skjønte hva som skjedde når plutselig to av barnehagetantene hannes var hjemme hos oss :P hehe.. Vi så film, spiste masse potetgull, salt sild, is, sjokolade og selvfølgelig brus :P Det var kjeeeeempe koslig :D Det føles så utrolig godt å være litt sosial, og bare være sammen med andre enn mamma (no affence) :P

Tilslutt nå kommer noen bilder jeg og Felix tok igår når vi lå og koset oss på sofaen :D


- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar