Sider

søndag 11. oktober 2009

Party all night long, or not?


Ja da var det søndag atter en gang.. Er i finform, men samtidig ikke om dere skjønner ? Er syk, men ikke fyllesyk :P hehe.. Var jo så og si edru hele kvelden igår.. Var utrluig gøy, til vi dro ut.. Det var SUCKY musikk, og bare stygge ekle gutter som ville tafse.. (som mamma sa: ja det er jo sånn man får seg kjæreste! vell.. jeg er ikke ute etter et ONS, eller en militærgutt for den saks skyld !) Og for å ikke glemme han lille gamlingen med heav bart.. TAKE A HINT ! så mista jeg folket mitt, så da dro jeg bare å stilte meg i taxi kø.. Men for å si det sånn ; blir nok en stund til neste gang jeg skal ut ja..

Felix er som vanlig i dårlig humør når han er sammen med meg, så nå er jeg glad har tar seg en lur ! Litt frekt å si kanskje ? Men han sliter meg ut med surmulingen sin..


Ellers så har lillebroren min bursdag idag, han er blitt 16 år.. Noe man IKKE skulle trodd, men ok. Så senere i kveld skal jeg kjøre han til flyplassen og sende han hjem til Vardø (hurra) og så skal jeg ta meg en joggetur.. Så får man se om mosjon kan gjøre en lykkelig (de sier iallerfall så) ... Det gjenstår å se ...
- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar