Sider

tirsdag 6. oktober 2009

Nightmares...

Når jeg lå delvis under vannet i badekaret og hørte på hjerte mitt slo, var det en ting som slo meg; Når sluttet jeg å være en livs-nyter? Når begynte jeg å føle at hverdagen bare er et stress? Jeg klarer aldri å slappe av, i hodet altså. Er alltid noe jeg skulle gjort, mange tunge tanker, savn, lekser, og masse mer.. Og det hjelper ikke akkurat at jeg aldri klarer å såve en natt uten mareritt.. Ikke vanlige mareritt med mostre, død og slikt, men mine egne tanker og frykter.. Noen vil vell kalle det undertykte følelser ? Mest sannsynlig ting jeg skyver unna for å slippe å takle mine "problemer", som da hodet mitt prøver å rote gjennom når jeg sover. Og tror nok ikke får noe bedre søvn nå som mørketiden snart sniker seg inn..


"Prøv å husk at det er ditt indre som bestemmer drømmene, og du må derfor tolke dem i samsvar med dine egne følelser om drømmen."

Q: Er du en livs-nyter?

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar