Sider

tirsdag 13. oktober 2009

Når alt føles håpløst...

Hva gjør man da?

Føler bare at dagene er så triste og tunge.. Skolen føles som et evig slit, med konstant 100 ting å gjøre.. Og samtidig får jeg dårlig samvittighet for, tenk på alle barna som sulter, og blir mishandlet, tenk på de som mister hus og familene sine, og ikke minst barna sine.. Folk med grunn til å være lei seg.. Iforhold til dem, virker mine problemer og tanker så små og meningsløse.. Men allikavell klarer jeg ikke skyve tankene unna..

Tenkt positivt.. ?


Var hos Malin og Tobias igår, og gud hvor flink Tobias er blitt å danse :) Ordentlig magedans :P Han er så skjønn atte.. Felix er endelig litt høyere enn han nå.. :P Men tror nok at det ikke er så lenge til Tobias også går, så kan han og Felix løpe rundt hverandre.. :P Malin og jeg planlegger også kanskje en finnlandstur .. Det kan jo bli kosliG :)

Til helga blir det nok en rolig helg ja.. (heligvis) Mamma har nattevakter, så tror jeg må laste ned noen filmer og sereir jeg kan se.. Og kanskje Fritt vilt 2 kommer til da (venter på den fra cdon.com).. Noen som vil komme på besøk og se den med meg hvis den kommer før helga ? :)

Nå sitter jeg btw på skolen, har ikke gjort en dritt på skolen foreløpig.. Har 2 fritimer nå, og så religionsprøve.. eEr jeg forberedt? Nei.. Får vell prøve å lese litt nå da.. Har jo lang tid på meg.. Og buddhismen er jo ikke så tungt da.. Det var verre med historieprøven, fikk den tilbake idag, og resultater var IKKE bra.. hoff..

Å gud hvor sulten jeg er ! Tror jeg døøør.. Har spist en appelsin idag, og har ikke spist siden meddag igår.. Så må jeg vente til kl halv 5 for å spise middag.. dumme skole som skal vare så laaang.. Og dumme kantina som har ost på all maten.. Skjønner de ikke at det finnes folk som ikke liker ost ? Da tenker dere sikkert at jeg kan jo plukke ut osten, joda kunne vell gjort det.. MEN glemte pengboka mi i bilen, og orker ikke gå å hente den.. Da sulter jeg heller til middagen er klar heller.. !

Blir ingen bilder i dette innslaget, men skal legge ut noen bilder av Felix og div i ettermiddag.. :)

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar