Sider

fredag 16. oktober 2009

Don't worry, Be happy

Idag, har vært en strålende super dag ! Først hadde vi kort dag på skolen.
Så dro jeg og mamma til byen og handlet, hentet pakken og brillene.
Så laget jeg deilig middag.
Og nå skal mamma dra på nattevakt, og jeg kan endelig slappe av :D
Men har dere jenter noen gang tenkt på hvor mye en shoppingtur kan forandre humøret?
Jeg kjenner jeg blir ordentlig lykkelig at å finne sko, klær, briller osv. som jeg virkelig liker.. :P
Og slik er det vell for kvinner flest, shopping makes you happy :)
Føler virkelig at ting går fremover nå.. For første gang på lenge faktisk, følest det virkelig som om at alt kommer til å bli bra. Kanskje russetiden blir bra allikavell da ! Hadde jo gruet meg endel til den, siden jeg ikke har noe særlig god kontakt med så mange i klassen, men om ting fortsetter som nå, tror jeg faktisk at alt ordner seg..
Utrolig hva litt mot kan gjøre for en person.
:)
Her kommer da noen bilder fra idag:
Fjortiss bilde:








Ny brillene mine <3>


5300 kr på brillehjørnet




Nye sko <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjx0Kw15UWGc356ilvIugDt5zZHG71wssMopVqlM5ZyTqC0LToFYzR08TpLv3UyQQ7sRzv666NgD-UDuSuPwZv85pjstbR0b-S0GYDIdXH6QxlgBPe0a2DxNdSQ8KZiuzfBHmfIx3cNeslZ/s1600-h/IMG_3470.JPG">


499 kr på Eurosko





Skinnkjole


399 kr fra HM




Middags bilde :


Piroger med fyll :)

- Malene <3>

2 kommentarer:

  1. Hei,
    vil du selge skinnkjolen din? :) hvilken størrelse er det?
    Camilla

    SvarSlett
  2. Hei Camilla.
    Nei vil nok ikke det, det er en av kjolene jeg elsker mest. :)

    SvarSlett