Sider

søndag 25. oktober 2009

Sweet Dreams <3

Hekta på den "nye" sangen til Beyonce - Sweet dreams <3 (selv om den minner meg sterkt om Michael Jacksons melodi -.-

For tiden virker det som om jeg er litt bake hekta også .. :P Har laget marsipan, bailyskuler (som falt i smak hos lærerne *smiske*) og tarteletter med bær og gele :)NAM NAM :D





Ellers har jeg vært ganske husmorlig idag og, laget stor frokost, skrevet og levert biologi raport, røddet rommene, skiftet på sengene og litt sånne småting. Føler jeg har masse energi, får for første gang på ALT for lenge, har jeg sovet G O D T ! med søte drømmer og alt :D Gud hvor deilig det var ! :P Lurer på om det er for at jeg endelig har begynt å få det bedre, er sammen med flere folk, har åpnet meg litt for Jade, osv.. Folkens; Malene e HAPPY :D Og snart er det jul i tillegg :D:D:D *glede seg*



Jeg, Felix og pappa skal til Tromsø neste helg, vi skal besøke stefaren min, og ikke minst shoppe :D Det blir så bra :))

Er sånn smått begynt på særemnet (endelig).. For det skal være ferdig 3. desember om jeg ikke husker feil.. Jaja, det går som det går :P Men det blir som følgende:
Sammenligning av bok og filmen Twilight, med hovedvekt på hvordan sjangeren fantasy er framstilt :) Det skal vel går bra, eller ? :P hehe..


Skjønne gutten min, mamma elsker deg over alt på denne jord <3

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar