Sider

mandag 5. oktober 2009

Klamydiatest..

Morsom norsk time på skolen idag, den besto av en spørreundersøkelse, og så en klamydiatest.. :P Kunne ikke alle dager vært sånn? Er jo igrunn ganske bra og ha sånne undersøkelser av og til for noen.. For oss andre er det vell bare for å hjelpe til med forskning :P

Var nettopp ute å gikk tur med Jade i en time og så med Ramona i en halv time, så jeg synes jeg har vært sporty idag :)) Klarer å følge treningsplanen min i allerfall.. :)

Har btw kanskje, mest sannsynlig funnet hovedgrunnen til all hodepinen jeg har hatt i det siste, så nå prøver jeg å slutte på de forebyggende astma medisinene.. Og tror nok det kommer til å hjelpe.. Så da må man vell til legen igjen for å finne en annen type da.. bah. Men men ..

- Malene <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar