Sider

onsdag 30. november 2011

Bli voksen!

Silje Silje Silje. Jeg er nesten tom for ord. Det meste ble vel sagt i går tenker jeg. Big Brother er i allerfall enig med meg, og har bedt Silje om å enten skjerpe seg og gjennomføre oppdraget, eller trekke seg. Nå er de også lei sytingen hennes. Det var fa*n meg på tide! (Hun er ennå i huset da..)

Silje "saborterer" ved å nekte plent å spise, på det oppdraget hun og Roberto tapte på. Roberto henger tappert i og spiser, og spiser, og spiser. Stakkars som han kastet opp gang på gang.

I neste oppdrag begynner hun igjen å gråte og nekter å gjennomføre oppdraget (bli "grillet" i elektrisk stol). Det var da Big Brother ble lei og gav henne valget: do it, or drop out! Hun satte seg i stolen tilslutt da.

- M

2 kommentarer:

  1. <stakkars jente, hadde du likt å bli grillet?

    SvarSlett
  2. Nei, såklar hadde jeg ikke likt det, men nå har ikke JEG meldt meg på big brother heller. Og hun så jo at de andre lo og sa at det kilte, men jeg skjønner at hun var redd, ville sikkert grint like mye om jeg var med. Men det var jo ikke bare denne gangen hun nektet å være med og spredte dårlig humør, derfor blir jeg så sykt lei. Hun er det frivillig, og når du melder deg på noe slik, må man være forberedt på at det kommer til å bli tøft.

    SvarSlett