Sider

mandag 7. november 2011

Inspirasjon

Lurer på om jeg brygger på noe, har følt meg helt tappet for krefter i dag. Astmaen plager vettet av meg (selv om jeg har vært flink å ta medisinene), vært svimmel, stemmen er rusken og generelt hadde jeg bare lyst til å bli liggende. Men er glad jeg ikke droppet treningen av den grunn, ingenting gir et energiboost som litt aerobic og core. Så i morgen er jeg nok litt stølere enn jeg er i dag ja.

1017816-8-1320403179970_large

I dag, når jeg skulle fulgt med på antroposofi timen, ble hodet mitt bomadert av gode idèer. Bilde etter bilde dukket opp, nesten så jeg slet med å få alt ned på papir. Jeg skjønner det bare ikke, hver gang jeg burde fulgt med på timene, får jeg så utrolig mange gode idèer, og da klarer jeg selvfølgelig ikke å fokusere på timen. Tegnet blant annet jeg kjole jeg har planer om å sy til julefesten på skolen. Er jo koselig å ha en kjole som er "one of a kind". Så jeg håper motivasjonen holder lenge nok til stoffet kommer, og at jeg faktisk klarer å sy den slik jeg ser den for meg. It's gonna be AmAzInG!

Nå skal jeg sette i gang med den andre tøflen, er ikke så kult å bare ha èn!

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar