Sider

onsdag 16. november 2011

 I dag kom det noen dyr innom huset (som gruppen skal overse, ellers blir de trekt 100 kr i matpenger) Ikke prate, røre eller se på dyret. Det var da utkledde mennersker, blant annet en hest, en kanin, en ape og en kylling.

Til gruppens store fortvilelse driver Roberto divafakter på høyt nivå. (Dog tror jeg at Tine i virkeligheten kunne ha blitt altfor selvgod og høy på pæra, ser allerede tendenser til det nå. Tror hun digger seg selv (ikke nødvendigvis en dårlig ting det, men blir litt sånn.. "Ah, jeg er sååå kul" om dere skjønner.) Slavene synes det er urettferdig at ikke alle får være med på big brother sangen. Big brother er litt slu og gir først Lena Charlotte hemmelig oppdrag at hun skal på kore på sangen, men hun får ikke si det til resten av slavene. Men det hun ikke vet er at guttene også får en sjanse til å kore, uten av henne får vite det. Huhu. Jeg tror låten kan bli ganske kul jeg, "Live for today" skal låten hete. Gleder meg til å høre resultatet.

Joakim får vip pass til studioet (valgt av seerne), og skal derfor få samme behandling som resten av superstjernene.

Ellers kunne Petter P avsløre at Andreas M er blitt singel, for de av dere som er interessert. ;)

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar